loading...
دانلودها321| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
محمد بازدید : 109 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

Clash of Kings بازی استراتژی مهیج و زیبایی در سبک بازی کلش آو کلنز می باشد که ویژگی های جدیدتری را نیز شامل می شود. شما در بازی می بایستی امپراتوری خود را تشکیل داده و کنترل ۷ پادشاهی زمین را برعهده گیرید. بازی در دنیایی فانتزی شکل گرفته و توسط ساختمان های پایه می بایستی شروع شده و ادامه یابد. بازی دارای ارتش مختلفی در مراحل بازی می باشد که افراد می توانند تا بر اساس آن مبارزات آنلاین خود را شکل داده و به پیروزی نایل شوند.

 

Clash of Kings 2.0.0 Apk

 

Clash of Kings Cover%28Downloadha.com%29 دانلود آخرین نسخه بازی استراتژیک نبرد پادشاهان Clash of Kings 2.0.0 برای اندروید

محمد بازدید : 83 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

Hay Day بازی مدیریتی مهیج و پرطرفداری می باشد که کاربران در آن می توانند محسولات جدید خود را پرورش داده و به صورت رایگان از ویژگی های بازی استفاده کنند. شما در بازی می توانید تا حیوانات مختلفی را پرورش داده و با رسیدن به مراحل و لول های بالاتر تعداد و نوع آنها را افزایش دهید. پس محصولات خود را پرورش دهید و آنها را برای عرضه در بازار آماده کنید. هرچه بتوانید بیشتر از محصولات خود به فروش برسانید می توانید تا زمین های گسترش داده و موجب افزایش نوع و کیفیت محصولات خود نیز شوید.

 

Hay Day Apk 1.27.132 Apk

 

Hay Day Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مزرعه داری Hay Day 1.27.132 برای اندروید

 

محمد بازدید : 56 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

Sandboxie نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهد لایه امنیتی جدیدی را ایجاد کنند. آنتی ویروس ها و تمامی نرم افزارهای امنیتی میتوانند نفوذ پذیر باشند و اگر میخواهید لایه امنیتی جدیدی داشته باشید ، با دانلودها باشید. Sandboxie نرم افزاری است که به طور لغوی باید آن را جعبه شنی نامگذاری کرد. این تکنولوژی چندی است رواج پیدا کرده است و در برخی از نرم افزارها نیز در مواقع اجرای فایل های حساس اجرا می شود. اما نرم افزار Sandboxie یک نرم افزار اختصاصی در این زمینه است و میتواند نرم افزارهای مرورگر وب را در خود اجرا کند. Sandboxie با ایجاد فضای مجازی محافظت شده برروی هارد دیسک ، فضای مورد نیاز اجرای نرم افزارهای مرورگر وب را به آن محل انتقال خواهد داد ، به طوری که تمامی داده های رد و بدل شده نرم افزار ثانویه در آنجا ایجاد و استفاده خواهد شد و آن اطلاعات به دیگر مناطق هارد دیسک رسوخ نمیکنند و بنابراین قابلیت دسترسی به دیگر فایل ها را نخواهند داشت. این نقظه عطفی در امنیت خواهد بود. زیرا اگر نرم افزاری مانند مرورگرها ، هنگام وب گردی فایل مخربی را وارد ویندوز کند ، آن فایل در همان جعبه شنی باقی خواهد ماند و امکان دسترسی به دیگر قسمت ها را نخواهد داشت. پس از این نرم افزار میتوانید در هنگام اجرای نرم افزارهای مختلف مرورگر وب استفاده کنید. بنابراین کوکی ها و تاریخچه های اینترنت تماما در جعبه شنی خواهند بود و امکان نفوذ آنها و سپس جاسوسی به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد. البته امنیت هیچوقت ۱۰۰% نخواهد بود.

 

 

  Sandboxie نرم افزار لایه امنیتی در وب گردی Sandboxie 5.06

 

محمد بازدید : 73 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

برای هرکس گاهاً پیش می‌آید که آهنگ و یا فیلمی را از اینترنت دانلود کند ولی سیستم او قادر به پخش آن فایل نباشد. در این مواقع علت آن عمدتاً آن است که Codec مربوطه بر روی سیستم آن فرد نصب نشده است، ADVANCED Codecs مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.

 

 

  ADVANCED%20Codecs نرم افزار کدک های مالتی مدیا ویندوز ADVANCED Codecs 5.5.9

 

محمد بازدید : 81 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

با نصب نرم‌افزار رایگان Cute PDF Writer،یک پرینتر مجازی به لیست پرینترهای نصب شده در سیستم اضافه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید فرمت های مختلف را از طریق پرینت گرفتن از فایل مورد نظر (که می تواند عکس، متن و … باشد) و انتخاب CutePDF Writer از لیست پرینترها به فرمت پی دی اف (PDF) تبدیل نمایید. از Cuter Writer می‌توانید برای تبدیل فایل‌های آفیس به فرمت PDF استفاده نمود. امیدواریم از این برنامه استفاده کافی ببرید.

 

 

  CutePDF Writer  ساختن PDF از فرمت های مختلف با CutePDF Writer 3.0.1.0

محمد بازدید : 177 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

ESET Smart Security آنتی ویروس و فایروال و اینترنت سکیورتی و در نتیجه نرم افزار بسیار کامل برای حفظ امنیت کاربران در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین می باشد. نرم افزار علاوه بر قابلیت هایی که درون نسخه nod32 antivirus تعبیه شده است دارای فایروال و anti-theft می باشد. فایروال همانطور که از نام آن مشخص است دیوارآتشی مستحکم برای مقابل با ورود هکرها به سیستم و رد و بدل غیرقانونی اطلاعات کاربر به دیگر سیستم ها می باشد. قابلیت anti-theft نیز برای کسانی است که لپ تاپ آنها به سرقت رفته است که از طریق این قابلیت میتوانند نسبت به ردیابی لپ تاپ گمشده و به سرقت رفته خود اقدام نمایند. قابلیت Portable Device Control برای کنترل رد و بدل اطلاعات از طریق درگاه usb و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات از این طریق می باشد که از روش محدود کردن درگاه usb و محافظت از آن صورت میگیرد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. parental control نیز دیگر بخش اضافی در این نرم افزار که مخصوص والدین و کنترل وبسایت ها می باشد که کاربر میتواند به بلاک نمودن سایت ها غیرقانونی بپردازد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

 

 

  ESET%20Smart%20Security  نرم افزار آنتی ویروس و امنیت در اینترنت ESET Smart Security 9.0.327

محمد بازدید : 350 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

نرم افزار ESET Cyber Security موثرترین سیستم حفاظتی در مقابل تهدیدات امنیتی بوده و برای آن دسته از کاربرانی است که از سیستم عاملهای مک استفاده می نمایند طراحی گردیده است. این محصول قادر به شناسایی ویروسهای طراحی شده برای سیستم عاملهای ویندوز بوده و هنگام اتصال رایانه کاربر به شبکه در صورت مشاهده اقدام به پاکسازی انها می نماید. نرم افزار ESET Cyber Security با استفاده از اسکنر پر سرعت و هوش مصنوعی پیشرفته خود کلیه داده ها را لحظه به لحظه بررسی نموده و در صورت آلودگی اقدام به پاکسازی آنها می نماید. نصب آسان، رابط گرافیکی کاربر پسند، قدرت بالای ویروس یابی، استفاده حداقلی از منابع سیستمی و عدم ایجاد سربار در عملکرد سیستم از مهمترین امکانات و ویژگیهای موجود در این نرم افزار می باشد.

 

 

  ESET Cyber Security Pro نرم افزار آنتی ویروس ESET Cyber Security 6.1.12.0   نسخه Mac

محمد بازدید : 46 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

امروزه برای یادگیری روش استفاده از نرم افزارهای مختلف در هر نرم افزاری گزینه ای به نام Help قرار داده شده که استفاده کننده ها می توانند با خواندن آن با کارایی نرم افزار آشنایی پیدا کنند.Adobe RoboHelp یکی دیگر از برنامه های معروف کمپانی Adobe برای تهیه و تولید فایل های راهنما با استفاده از تکنولوژی HTML5 می باشد. به کمک آن برنامه نویسان یا تولید کنندگان نرم افزار و یا حتی کاربران غیرحرفه ای می توانند یک فایل آموزشی ساخته ، آن را در فرمت هایی مختلفی ذخیره کنند و یا آنرا مستقیما از طریق نرم افزار پرینت کنند. مصرف کنندگان را با سر تیتر ها و پانویس های شخصی سازی شده و به کار بردن منابع مالتی مدیا در این فایل های راهنما متحیر و ذوق زده نمایید. همچنین این نرم افزار از چند زبان مختلف پشتیبانی می کند که این مزیت خاص این برنامه به شمار می رود. افزایش کیفیت مضمون مورد نظر شما با اضافه کردن Web 2.0 توسط امکانات بی نظیر Adobe® RoboHelp® ۹ برای هر کسی گزینه ی مناسبی خواهد بود.


..:: آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار::…

 

 

  Adobe RoboHelp نرم افزار طراحی فایل راهنما Adobe RoboHelp 2015 12.0.2

 

محمد بازدید : 73 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

امروز در سایت دانلود ها نرم افزار امنیتی و فوق العاده قدرتمند ESET Mobile Security  را برای گوشی های اندروید نسخه ۲ به بالا را تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . از قابلیت های این برنامه می توان به : قابلیت اسکن فایلها و برنامه ها ، دزدگیری کامل با قابلیت قفل گوشی از راه دور،پاک کردن اطاعات،شناسایی محل سارق ، رمز گذاری روی برنامه ها و بازی ها ، تسک منیجر ، جلوگیری از پاک کردن برنامه و … را نام برد . این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

  ESET Mobile Security  تامین امنیت کامل گوشی با ESET Mobile Security 3.2.4.0   نسخه اندروید

محمد بازدید : 71 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

علم مایعات همواتره به عنوان یک المان شگفت انگیز در دنیای علوم و حتی شعبده مطرح می شود و از ویژگی های آن هرروز چیزهای جدیدی کشف شده و موجب حیرت می شود. همین ویژگی های این مایعات باعث استفاده شعبده بازان از آن شده و صحنه های خارق العاده ای را گاها خلق می کنند. در این کلیپ می توانید ۱۰ صحنه برتر از تردستی ها را مشاهده کرده و با ویژگی های حیرت آوری از آب و مایعات دیگر آشنا شوید.

 

10 Amazing Science Tricks Using Liquid

| فایل اصلاح شده قرار گرفت |

 

10 Amazing Science Tricks Using Liquid Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ 10 شعبده بازی شگفت انگیز با علم مایعات

 

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,089
  • بازدید ماه : 3,138
  • بازدید سال : 21,255
  • بازدید کلی : 109,573