loading...
دانلودها321| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
محمد بازدید : 140 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

استیک من ها شخصیت های ساده و یک دست سیاه پوشی که بازی های آنان عمدتا با گرافیک و گیم پلی ساده و اعتیاد آور هستند! در بازی Stickman Soccer v2.4 یک فوتبال حرفه ای با انیمیشن های جذاب را تجربه کنید. با اینکه این بازی ساده به نظر می رسد اما می تواند شما را به خوبی سرگرم خودش کند. تیم ملی مورد نظر خود را انتخاب کنید و با بازی های خود ،به رتبه خود بیفزایید. امکان انتخاب ۳ نوع سختی متفاوت ،۲ مدل بازی ۱۱نفره یا ۴ نفره ،حالت تمرینی ، گرافی زیبا و متفاوت و گیم پلی خوب از ویژگی های این بازی زیباست. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Stickman Soccer v2.4 بازی فوتبال Stickman Soccer v2.4 – اندروید

محمد بازدید : 152 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها 321، بازی بسیار زیبا و جذاب Angry Birds Space Premium را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به ۶۰ مرحله بازی در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، گرانش صفر در فضا با ماجراجوئی‌های فضایی، پشت‌زمینه کاملا زیبا و جدید ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱.۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها 321 واقع شود.

 

Angry Birds Space Premium دانلود بازی Angry Birds Space Premium 1.2.2   اندروید

 

محمد بازدید : 120 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

سری بازی‌های بسکتبال ۲K یکی از قدیمی‌ترین و بهترین‌ مجموعه‌های موجود در زمینه‌ی شبیه‌سازی بسکتبال است. در ورژن ۱۳ این سری گرافیک بازی افزایش پیدا کرده است و انیمیشن‌های بازی نیز تقویت شده‌اند، همچنین کنترل در بازی از هر زمانی آسان‌تر شده است. در این نسخه از بازی امکان بازی چند نفره از طریق بلوتوث نیز اضافه شده است. بدون شک NBA 2K13 کامل‌ترین بازی بسکتبال برای شما خواهد بود. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

nba 2k13 android بسکتبال حرفه‌ای و جذاب NBA 2K13 1.0.6   اندروید

 

محمد بازدید : 157 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر اهل بازی روی موبایل خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

bad piggies android بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD   اندروید

محمد بازدید : 142 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (1)

بازی Drag Racing یک بازی ماشین‌سواری سه‌بعدی و جذاب است که در آن قابلیت‌های متنوعی وجود دارد. در این بازی بیشتر از ۲۰ نوع ماشین وجود دارد که می‌توان هر خودرو را ارتقا داد. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و شما می‌توانید سطح گرافیک آن را بسته به قدرت موبایل خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

drag racing 3d android  بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5   اندروید

 

محمد بازدید : 104 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio یک بازی جدید با حضور پرندگان خشمگین خود منتشر کرده است. این بار در فضایی کاملاً جدید و سه‌بعدی! در بازی Angry Birds Go شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با خوک‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کنید و با بدست آوردن سکه ماشین خود را ارتقاء دهید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. این اولین بازی از بازی‌های شرکت Rovio است که در آن فضای بازی کاملاً سه‌بعدی است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Angry Birds Go%21 v1.3.2 بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Go! v1.3.2 – اندروید

محمد بازدید : 141 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

داستان بازی Dokuro به اینگونه است که شاهزاده خانومی در حکومتی پر از آرامش زندگی خود را میگذراند تا این که به دست یک لرد سیاه دل که با توطئه های کثیف خود دست به ربودن او میزند و در سیاه چال قصر خود او را زندانی میکند تا روزی با او عروسی کند. شما در این بازی نقش اسکلتی را بازی میکنید که سعی دارید او را آزاد کنید. در طول مسیر تله ها و سربازان بسیاری فصد کشتن شاهزاده خانم را خواهند داشت پس باید بسیار مراقب باشید. این بازی از جمله بازی هایی است که با ژانر داستان سرایی و از گیم پلی عمیق برخوردار است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Dokuro دانلود بازی ترسناک Dokuro v1.2.4 – اندروید

 

محمد بازدید : 125 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید! این بازی زیبا را از دست ندهید. این بازی از تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

 

cut the rope time travel android بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel HD   اندروید

محمد بازدید : 145 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

مدیریت دانلود انواع فایل ها توسط Orbit Downloader 4.1.0.7 Final

Orbit Downloader نرم افزاری رایگان که برای مدیریت دانلود فایل ها از اینترنت استفاده می شود. با استفاده از این نرم افزار می توان مدیریت دقیق و کاملی بر روی فایل های در حال دانلود از اینترنت داشت. این برنامه یک نرم افزار مدیریت دانلود بسیار قدرتمند بوده و میتواند جهت دانلود فایل های مختلف از اینترنت مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این نرم افزار از پروتکل های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP پشتیبانی می کند و با مرورگرهای Internet Explorer, Opera, FireFox, Maxthon, Netscape کاملا سازگار است. علاوه بر این توسط این برنامه میتوان فایل های تصویری را به صورت مستقیم از سایت های پخش فیلم آنلاین دانلود کرد. نرم افزار Orbit Downloader را می توانید در ادامه از وب سایتایرانیان دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 133 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تجربه وب گردی سریع در اینترنت با مرورگر Opera 12.10 Final

 

Opera مرورگری پرسرعت و امن می باشد که جزء بهترین و پرسرعت ترین مرورگرهای اینترنتی جهان می باشد و در این بخش از رقبای اصلی خود یعنی فایرفاکس ، IE9 ،‌گوگل کروم و … نیز پیشی گرفته است . این مرورگر تجربه‌ی لذت بخش و سریع از وبگردی را را در محیطی امن برای شما به ارمغان خواهد آورد . 

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,100
  • بازدید ماه : 3,149
  • بازدید سال : 21,266
  • بازدید کلی : 109,584