loading...
دانلودها321| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
محمد بازدید : 143 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

 

Marvel's: Jessica Jones Season 1 Webrip (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت اول الی سیزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|بازبینی و سانسور شده توسط وبسایت دانلودها|

|اتمام فصل اول|

 

Marvels Jessica Jones 2015 season 1 cover small دانلود فصل اول سریال جسیکا جونز   Marvels Jessica Jones 2015

 

نام سریال: Marvel's: Jessica Jones Season 1 – فصل اول سریال جسیکا جونز

ژانر: اکشن، جنایی، درام

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۹۰/۲۵۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip x265 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: یک ابرقهرمان قدیمی تصمیم می گیرد تا با تبدیل شدن به یک بازرس مخفی دوباره به زندگی خود جان ببخشد و …

 

محمد بازدید : 100 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

وقایعِ BO3 چهل سال بعد از BO2 اتفاق می‌افتد و در این بین شما شاهد این هستید که روبات‌های کوچکِ نسخه‌ی قبلی، تبدیل به چه هیولاهایی شده‌اند! گیم‌پلی بازی به لطف سیستم پریدن‌های AW بی‌شباهت به عناوین تخیلی همانند Crysis نیست و البته بسیار سریع‌تر هم شده است. در طول نمایش‌های بازی شاهد چیزهایی هستید که در نسخه‌های قبلی هم بودند اما در اینجا به شکل متفاوت‌تری گنجانده شده‌اند. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم. تغییرات عمده‌ای در سلاح‌های بازی حاصل شده و شما حتی می‌توانید از دست خود به عنوان یک سلاح گرم استفاده کنید و به وسیله‌ی آن دشمنان را آتش بزنید! با این اوصاف می‌توان گفت که شرایط گیم‌پلی بازی دیگر همانند قبل نیست و شما رسما با یک بازیِ علمی تخیلی که بسیاری از تکنولوژی‌های نظامیِ آن فعلا به شکل گسترده کار گرفته نشده، مواجه خواهید شد.

Call of Duty Black Ops III PC-RELOADED

|آپدیت Update.3-RELOADED اضافه شد|

 

Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC

محمد بازدید : 88 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

 

The Little Prince Bluray (2015) Mkv

 

The Little Prince 2015 cover small دانلود انیمیشن شازده کوچولو   The Little Prince 2015

 

نام انیمیشن: The Little Prince – شازده کوچولو

ژانر: انیمیشن، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۱۰۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

خلاصه داستان: –

محمد بازدید : 788 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

سرانجام مجموعه پک کامل دی ال سی های بازی محبوب WWE 2k15 برای کامپیوتر عرضه شد. در این پکیج بسیاری از شخصیت ها و افزونه ها قرار داده شده، آپدیت هایی در زمینه بهینه سازی موتور گرافیکی بازی صورت گرفته است و قابلیت اجرای این بازی در سیستم هایی که مشخصات کامپیوتری پایین نیز دارند مهیا شده است. برای مشاهده ی لیست کامل امکانات این مجموعه عظیم دی ال سی که برای این بازی عرضه شده است، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

WWE 2015 DLC Pack Addon PC-RELOADED

 

WWE 2K15 pc cover small دانلود پک تمامی DLCها WWE 2015 DLC Pack Addon برای PC

محمد بازدید : 124 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

دومین دی ال سی بازی محبوب Men of War: Assault Squad 2 با نام Airbone در تاریخ ۵ ژوئن سال ۲۰۱۵ عرضه شد. نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

Men of War Assault Squad 2 Airborne PC-RELOADED

 

Men of War Assault Squad 2 Iron Fist pc cover دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Airborne برای PC

محمد بازدید : 477 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

شیطان هم می‌گرید ۴ (به انگلیسی: Devil May Cry 4) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجرایی و چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های شیطان هم می‌گرید است که توسط شرکت کپ‌کام برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و همچنین مایکروسافت ویندوز به بازار عرضه شده‌است. در این بازی، بازیکن نخست در نقش قهرمان آن نرو و سپس از مرحلهٔ یازدهم تا نوزدهم در نقش دانته بازی می‌کند و در آخرین مرحله دوباره به نقش نرو باز می‌گردد. چند شخصیت جدید مانند کیریه و گلوریا به بازی اضافه می‌شوند و چند شخصیت قدیمی هم مانند لیدی فقط حضوری کوتاه در بازی دارند. داستان بازی بعد از نسخهٔ سوم و نسخهٔ اول و پیش از نسخهٔ دوم اتفاق می‌افتد. داستان از جایی آغاز می‌شود که فردی نیمه‌اهریمن به نام نِرو همراه با دوست دختر خود کیریه در مراسم مذهبی فرقهٔ شمشیر شرکت می‌کند. این فرقه کسانی هستند که اسپاردا (پدر دانته که یک اهریمن کامل بود) را پرستش می‌کنند و نرو و کیریه عضو آن هستند. که ناگهان دانته رهبر آن‌ها را به نام سانْکتوس را ترور می‌کند و دو دستیار سانکتوس به نام‌های کِرِدو(که برادر کیریه است.) و اَگنِس برای نجات جان سانکتوس اقدام می‌کنند و شهر از موجودات جهنمی پر می‌شود و نرو بعد از مبارزه با دانته و فرار او به دنبال قصر فرقهٔ شمشیر به نام قلعهٔ فورچنا می‌رود.

Devil May Cry 4 Special Edition PC-CODEX

                                                                               |دی ال سی Devil.May.Cry.4.Special.Edition.DLC.Unlocker-CODEX اضافه شد|

|نسخه فشرده Corepack بازی با حجم ۵.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

Devil May Cry 4 Special Edition pc cover small دانلود بازی Devil May Cry 4 Special Edition برای PC

محمد بازدید : 125 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (1)

A-Men 2 نسخه دوم از این سری محبوب می باشد که در ژانر ماجرایی و مستقل برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است. شما در این بازی در مجموعه از دنیاهای مختلف قرار میگرید و با ارائه و قرار گرفتن در چالش های مختلف از موانع تعیین شده در بازی عبور می کنید. از بین بردن دشمنان شما در بازی مهمترین ماموریت شما در بازی می باشد. ماموریت های شما بیش تر در مناطق آفریقایی و پر از حیوانات مختلف خواهد بود که می توان از هیجان بیشتری برای این بخش از بازی قائل شد. هم اکنون می توانید بازی زیبای A-Men 2 را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

A-Men 2-PLAZA

 

A Men2 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی A Men 2 برای PC

محمد بازدید : 138 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

MadOut بازی جدیدی در سبک اکشن مسابقه ای می باشد که به تازگی برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. شما در این بازی به تجربه رانندگی در نهایت سرعت رسید و برای اولین بار هیجان رانندگی در کوهستان ها را تجربه خواهید نمود. خلاقیت در مراحل مختلف بازی رمز پیروزی شما خواهد و حتی با ارتقا اتومبیل خود بسته به مراحل مختلف و جاده های بارانی و یا برفی می توانید سرعت و عملکرد بهتری را از اتومبیل خود داشته باشید.
از ویژگی های بارز این بازی می توان به وجود ۱۵ اتومبیل مختلف در کنار اتومبیل های SUV 6 اشاره کرد. بیش از ۵۰ آهنگ منحصربفرد در مراحل بازی پخش خواهد شد که مطمئنا دارای هیجان بیشتری برای پیروزی خواهد بود. هم اکنون می توانید این بازی مهیج را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

MadOut-TiNYiSO

 

Madout Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی MadOut برای PC

محمد بازدید : 134 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

Botology عنوان بازی می باشد که برای کنسول های نسل جدید و همچنین سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. سبک بازی ماجرایی و حادثه ای می باشد که می توان آن را ترکیبی از بازی رباتیک زیبا و سیستم کنترل از راه دور عنوان کرد. هدف شما در این بازی مهیج شناسایی سیستم های فضایی از راه دور بوسیله ربات ها خواهد بود و در این راه ماموریت های مختلفی به شما سپرده خواهد شد.
آزمایش های پرمخاطره و همچنین ارائه نمونه های اولیه مکانیکی از بخش های ویژه این بازی می باشد. با رسیدن به اهداف خود عواقب غیرمنتظره ای در انتظار شما می باشد که بایستی با دانستن اطلاعات لازم بر آنها غلبه کنید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Botology را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Botology-PLAZA

 

Botology Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی Botology برای PC

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,095
  • بازدید ماه : 3,144
  • بازدید سال : 21,261
  • بازدید کلی : 109,579