loading...
دانلودها321| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
محمد بازدید : 484 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

 

The Walk HDRip (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

 

The Walk 2015 cover small دانلود فیلم بندباز   The Walk 2015

 

نام فیلم: The Walk – بندباز

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: ماجراجویی، بیوگرافی، درام

مدت زمان: ۱۲۳دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۱دقیقه و ۵ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDRip 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی: ندارد

خلاصه داستان: این فیلم ماجرای واقعی راه رفتن غیر قانونی فلیپ پتی بر روی طناب متصل بین برج های «مرک تجارت جهانی» در سال ۱۹۷۴ را به تصویر می کشد و …

محمد بازدید : 145 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

Fleet یک عنوان نوستالژی می باشد که پس از گذشت سالیان دراز، دوباره در قالب پلتفرم جدیدی عرضه شده است و بازی به کل تغییر کرده است. این بازی در سبک اکشن، ماجراجویی و ایندی می باشد که فضای بازی به صورت نمایش از کنار و نبرد می باشد. بر سر راه شما دشمنان، رئیس ها، حرکات تاکتیکی ترکیبی و رویکردهای اکشن قدرتمند وجود دارد تا از امکانات خود استفاده کنید و بر دشمنان خود غلبه کنید. این بازی توسط کمپانی Kurt Lorey توسعه داده شده و کمپانی KWL Productions آن را منتشر کرده است.

FL337 PC-ALiAS

 

Fleet pc cover دانلود بازی FL337 برای PC

محمد بازدید : 89 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است. یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

|پکیج تمامی DLCهای بازی All DLC Files به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC

محمد بازدید : 84 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

از بین اپلیکیشن‌های ارتباط با سرورهای FTP موجود برای مک می‌توان گفت Transmit بهترین عملکرد را داشته است. این نرم‌افزار که از پشتیبانی خوبی برخوردار است، با محیطی به‌دور از پیچیدگی‌های برنامه‌های دیگر و همینطور طراحی سازگارتر نسبت به باقی برنامه‌ها با محیط مک برای شما بهترین تجربه را در ارتباط با سرورهای FTP به‌وجود خواهد آورد. این نرم‌افزار همینطور امکان ارتباط با SFTP و S3 (هاستینگ سرویس آمازون) و همچنین iDisk را دارد.

 

 

  Transmit  بهترین ابزار ایجاد ارتباط FTP با   Transmit 4.4.10   نسخه Mac

محمد بازدید : 59 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)

داستان در سری Rainbow Six اهمیت بسیار کمی دارد. تقابل نیرو‌های ضد‌تروریستی با تروریست‌ها برای نجات گروگان و یا خنثی‌سازی بمب، تنها روایت مختصری از داستان است که فقط زمینه‌ای برای ارایه یک گیم‌پلی جذاب به شمار می‌روند. در Siege داستان در مورد تقابل گروه رینبو با نیرو‌های «White Masks» است که هویتی نامشخص دارند و در سراسر جهان به خراب‌کاری می‌پردازند. اهمیت کم‌تر داستان در آخرین نسخه  پر‌رنگ‌تر نیز شده و از آن‌جایی که شاهد یک اثر مبتنی بر همکاری تیمی و بازی چند‌نفره هستیم، داستان کم اهمیت‌ترین عنصر بازی به شمار می‌رود. ولی گیم‌پلی جایی است که Siege حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. یوبی‌سافت در جریان معرفی بازی، آن را اثری «فاقد بخش داستانی» معرفی کرد که بر روی ارایه یک تجربه جذاب چند‌نفره تمرکز می‌کند. البته نبود بخش داستانی، به منزله نبود بخش تک‌نفره نیست و گیمر‌ها می‌توانند به تنهایی مراحل آموزشی را برای حرفه‌ای شدن در بازی پشت سر بگذارند یا حالت «Terrorist’s Hunt» را به همراهی هوش مصنوعی بازی کنند. ولی تا زمانی که Siege را به همراه دوستانتان بازی نکنید، لذتی از آن نخواهید بود.

Tom Clancys Rainbow Six Siege PC-CODEX

 

Tom Clancys Rainbow Six Siege pc cover small دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege برای PC

محمد بازدید : 111 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

Card Wars یک بازی زیبا در سبک ماجرایی می باشد که برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. شما در این بازی می توانید تا به دفاع از قلعه خود پرداخته و در بسیاری از جنگ های بازی نیز شرکت نمایید. از امکانات دیگر این بازی می توان به امکان رهبری ارتش های مختلف در بازی و همچنین تشکیل ارتش های مخفی به منظور ماجراجویی در سرزمین های دیگر و انداختن تفرقه در آنها می باشد. در بازی دسترسی های مختلف برا شما خواهد بود که البته به تعداد پیروزی های شما قابل دسترش خواهند بود. بازی روی اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

Card Wars – Adventure Time 1.9.0 Mod + MedgaMod + Data

 

Card Wars Adventure Time Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی ماجرایی جنگ کارت ها Card Wars – Adventure Time 1.9.0 برای اندروید

محمد بازدید : 81 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

Empire: Four Kingdoms یک بازی استراتژیک زیبا با قابلیت های فراوان می باشد که برگرفته از جنگ های حماسی قرون وسطی و همچنین اتحاد قدرتمند هزاران نفر از آدمیان آن زمان بوده است. شما در ایت بازی می توانید تا به صورت تعاملی با ملت ها همکاری کنید و یک قلعه بزرگ را ساماندهی کرده و بر آن فرماندهی نمایید. این ملت ها برای کنترل سرنوشت خود می بایستی به صورت اصولی پادشاهی کرده و برای تسخیر سرزمین های جدید اشتیاق کافی داشته باشند. شما در بازی می توانید با استفاده از تشکیل یک تیم دفاعی و همچنین ابزارآلات جنگی یک پادشاه عالی لقب گرفته و آن چهار سرزمین را برای خود داشته باشید. این بازی روی اندروید ۲.۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Empire Four Kingdoms Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی استراتژیک چهار امپراتوری Empire: Four Kingdoms 1.25.85 برای اندروید

محمد بازدید : 78 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

CSR Classics نسخه جدید بازی محبوب سی اس از می باشد که چندی پیش برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. شما در این بازی می توانید تا مسابقات هیجان انگیز را به همراه ۵۲۰ اتومبیل ارائه شده ادامه دهید و برای مسابقات آتشین اتومبیل هایی را نظیر درج و فورت و بنز را انتخاب کنید. بازی داری صحنه های اکشن و زیبای بسیاری می باشد و هر کاربری را برای پیروزی در چنین مسابقات هیجان آوری تشویق می کند. بازی روی اندروید ۴.۰ و بالاتر نصب واجرا می شود.

 

CSR Classics 1.12.0 Apk + Mod + Data

 

CSR Classics Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مسابقه ای و زیبای CSR Classics 1.12.0 برای اندروید

 

محمد بازدید : 124 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

Plants vs Zombies 2 نسخه جدید بازی زیبای زامبی ها و گیاهان می باشد که به تازگی برای اندروید عرضه شده است. کاربران در این بازی می توانند تا همراه با گیاهان همراهی شوند و با حرکت های دوباره خود بر زامبی ها چیره شوند. مراحل جدید بازی در این نسخه باز شده اند و کاربران می توانند تا با پیشروی بیشتر به آنها نیز برسند. بازی در بخش های مختلفی دارای پیشرفت های خوبی بوده است که می توان به راحت شدن گیم پلی بازی در بخش هایی از آن اشاره کرد.

 

Plants vs Zombies 2 4.3.1 + Mod + Data

 

Plants vs Zombies 2 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج زامبی ها و گیاهان Plants vs Zombies 2 4.3.1 برای اندروید

محمد بازدید : 74 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

Frozen Free Fall بازی مهی و زیبایی برگرفته از انیمیشن زیبایی با همین نام می باشد. شما دراین بازی می توانید تا ماجراهای زیادی را با شخصین السا داشته باشید و در موانع و مشکلاتی که در مقابل وی خواهد بود با وی همراه شوید. بازی شامل مراحل زیبایی می باشد که بیشتر مواقع با دوستان خود اتفاق می افتد و شما حتی می توانید مراحلی را نیز با اولاف و کریستف و … را پشت سر بگذارید. در آخر این مراحل می توانید امپراتوری قدرتمند خود را با صلح و آرامش تشکیل دهید و خود را تشکیل دهید و بر اآن حکومت کنید. بازی روی اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Frozen Free Fall 3.4.0 Apk + Mod + Data

 

Frozen Free Fall Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی معمایی و زیبای فروزن Frozen Free Fall 3.4.0 برای اندروید

 

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,102
  • بازدید ماه : 3,151
  • بازدید سال : 21,268
  • بازدید کلی : 109,586